Hyra samlingslokal/ Bastu

Företag eller privatpersoner är välkomna att hyra lokalen. I lokalen finns kök, diskmaskin, porslin, glas och bestick för 42 personer. Det finns plats för ca 40 personer. I anslutning till lokalen finns även bastu för ca 6 personer. Det finns möjlighet att bada i havet vid bastun.

Den som tecknar hyresavtal skall var över 24 år och närvara i lokalen.

Lokalen kan hyras några timmar för ett möte, under ett dygn för en fest eller flera dagar för ex. utställning eller konferens.

• För ett dygn från klockan 12.00 till 12.00 dagen efter är priset 2 000 kr för medlemmar och 3 000 kr för företag och ej medlemmar.
  • För en del av dag (några timmar) för ex ett möte är priset 500 kr.
  • Om avbokning görs senare än en vecka före hyrestidens början faktureras 500 kr.
  • Kostnaden för att hyra bastun är 250 kr för 2 timmar. För medlemmar är det 150 kr för 2 t.
  • Vid uthyrning över flera dagar eller andra tider, som inte täcks av ovan kontakta lokalvärden för offert.
  • Städning finns att köpa till.

För bokning och frågor kontakta lokalvärden Cia Persson tel nr 0709-243218